Merhaba kızlar, yaklaşık on gün önce kan testi yaptırdım. Ggt değeri 46 (0-40olmalı). Alt değeri 40 (0-33olmalı). Sağlık ocağı bir şey yok dedi gönderdi. Fakat benim şikayetlerim devam ediyor. Yarın kendi dr uma gideceğim. Araştırıp bakınca sarılıkla birebir uyuyor şikayetlerim. Affınıza sığınarak koyu renk idrar açık renk kil-boz dışkı. Geceleri ve sabahları özellikle el ayak olmak üzere kaşıntım var. Kaşıntı gün işinde de var ama daha hafif. Çıldırtıyor sabahları beni. Bu tarz belirtiler yaşayanınız oldu mu süreç ne oldu yarın dr söyletecek bakalım neymiş derdim ama bilmiyorum bu nasıl bir tehlike yaratır? Yaşayanların tecrübelerini duymak isterim🥺