Elika0 Mozarella canım eğer çalışmıyorsan pompa almana çok gerek yok bence. Bol bol emzir sütün gelmez diye korkma. En iyi pompa bebektir ☺️
HavvaGuzey Mozarella eğer bebeğine kendin bakacaksan pompa ya hiç gerek yok ben ise gideceğim diye avent elektrik li aldim işe gitmedim ve hiç kullanmadm çünkü güzel meme tutan bir çocuk sürekli emmek istiyor zaten
cukulataannesi Ben de mochi manuel alacaktım hatta tam alıyım derken vazgeçtim. çalışmıyorum evdeyim uzun süre. Ama lansinoh tekli elektrikliye yoğunlaştım. Aldığım tavsiyeler vazgeçirdi. Sabır gerekiyor birazcık.