Kumru_ Kızlar boom Butter keratin, saç bakım yağı, sütü vs kullanan var mı? Memnun kuladiniz mi? Saçlarım çok yıprandı etkili olur mu acaba
iremcannn1907 Kumru_ canım gratisten alışveriş yaptığımda kasa arkasında şampuanı indirimdeydi. Deneyim diye aldım. Dehşet güzel bi şampuan. Bi ayı bulacak kullanıyorum aşırı memnunum. Diğer ürünleri kullanmadım ama şampuanı tavsiye ederim ❤️☺️
yeliz007 Kumru_ Saç bakın yağını ve şampuanını kullanıyorum canım her şeyi çok güzel çook memnunum kendi sayfasından Al bence daha uygun oluyor
Kumru_ iremcannn1907 Çok teşekkür ederim nette kötü yorumlar falan gördüm de tereddüt etmiştim. Ben de deniycem mutlaka 😻
iremcannn1907 Kumru_ rica ederim canım en azından şampuanla denemeye başla derim çok pahalı değiller zaten ❤️☺️
Kumru_ yeliz007 Teşekkür ederim canım bu ay deniyeyim ben de. Hiç bir şampuan iyi gelmedi yaprandikca yıprandı saçlarım🤦