deletedmom6295 939918 üç günde konuyla ilgili üçüncü post😀 rapor süreniz bittikten sonra maksimum 2 ay belirli bir günü yok. 1 ayda da yatabiliyor 2 ayda da
Ozlemkurttt 939918 e devletten takip edebilirsin kuzum orada çıkıyor benim önce Doğuma kadar olan sürem yattı ay başında da diğer bi kısmı yattı
939918 deletedmom6295 1 haftadır daha dunle bugün girebildim postları da görmedim . Yeni doğum yaptığım için vakit bulamadım
deletedmom6295 939918 güle güle sağlıkla büyütün🙏🏻 bunun sorulması açıkçası hoşuma gidiyor. konuda bilgilenen çok sigortalı anne adayımız oluyor bol bol yorum yapalım ki üstlere çıksın
deletedmom6295 Eliff2244 bahsedilen rapor sigortalı çalışanların 32. haftada izne ayrılıp 16 hafta yasal raporlu olma durumu. çalışılamayan o 16 haftanın iş görememezlik ödemesi yapılıyor.
SyhnHtp Eğerdiğer raporlar gibi ise rapor bitiş tarihinden itibaren 2 ayı bulur almamız gibi diye dşünüyorum. Geçen şubatta rapor almıştım nisanın 8 inde param yatmıştı.
deletedmom6295 939918 ücreti toplu alacaksınız öncesi ve sonrası diye ayırmıyorlar. süt ve doğum ücretlerini aldınız mı? rapor parasını e devletten kontrol edebilirsiniz
HandeUzunerOzel İşyerinizin yaptığı işlem sonucunda paranızı almak için rapor bitiş tarihini beklemenize gerek yok. 4 ay süreyle aylık olarak da alabiliyorsunuz.
939918 HandeUzunerOzel nasıl alabiliyoruz peki benim 8 haftalık raporum bitti şimdi diğer raporu başlatmak gerekiyor dimi
SyhnHtp Benim hastane raporu ikiye böldü. Doğum olduğunda yeni rapor düzenleyeceklerini belirttiler. Ben iki kısımda alacağım. Herşey doğum zamanına göre belirlenecek.
939918 SyhnHtp ben 6 gün önce yaptım doğum şimdi hastaneye gidip diğer raporu mu almam gerekiyor ilk raporu devlet hastanesinden aldım ama doğumu özelde yaptım ikinci raporu özelden alsak olur mu
Esercio Bizim bir tane abla var 4 ay oldu dogum yapali kendiside hemsire ozel hastanede her ay duzenli olarak rapor parasini aldi onemli olan calistiginiz is yerinin muhasebe bolumune raporunuzu onaylatmanizmis onaylaninva zaten yatiyormus beklemiyormussunuz bosu bosuna istersen bana 2aylik al istersen hepsini bir al dedi ama takibini yaparsan sikinti yasamazsin dedi
HandeUzunerOzel 939918 raporu ya aylık olarak gidip alabilirsin ki bu zahmetli olur muhtemelen. Yada işyeriniz aldığınız 8 haftalık raporun aylık ödenmesi için işlem yapacak sizin yapabileceğiniz bişey yok. Bende 2 hafta sonra izne ayrılacağım işyerim bu şekilde bilgi verdi
SyhnHtp 939918 olur diye düşünüyorum ama doktorun sekreteri hazırlıyor raporu. Bence sen doğum yaptığın doktorun sekreterini ara belki ilk raporu onlar hazırlamadığı için tek rapor verebilirler sana cnm, yani 16 haftalık raporu tek parçada almış olursun.