Merheba hanimlar.
Doğumum çok sürmedi aslında ama son anda biraz yoruldum dokturum kesi atmadığı icin cok zorlandım.
Hikayem şöyle başladı gece iki gibi bi bel ağrısı ile uyandım sonra sancı olduğunu farkettim bu bi kaç defa tekrarladı sabaha kadar 8:00 den sonra 20 dk da bir belden karına sancılar başladı o ara meryem ana otu demledim inşikak suresi dinledim secdde pozisyonda oturdum evde 3 e kadar sancılarımı çektim meryem otundan iki bardak içtim sancilar şiddetlenince hastaneye geldim muayeneden sonra 7.8 cm acilmam vardi doguma alındım hemen bir buçuk saat dogumhanede kendi sancimla 10 cm acilmam oldu dogum basladi artik suyumu patlattılar 15 dk sonra oğlumu kucağıma verdiler kesisiz bir dikiş ile odama alındım şimdi o anlar bile aklıma gelmiyor yavruma sağlıkla kavuştum o yetti bana illaki zorluk oluyor ama inanin bir iki saat sürüyor hepinize hayırlı doğumlar diliyorum….