Kızlar merhaba bugün tam kan sayımı verdim gebeliğimin 6. Ayındayım sonuçlarım e devlette çıkmış bakayım dedim bu pct testi bayağı yüksek çıkmış şöyle söyleyim normal aralıgı 0,1-0,41 ken benim değerim 0,207 çıkmış acaba bu nedir bilen varmı? 3 ay önce kan vermiştim onun sonuçlarına baktığımda 0,3 ken normalken değerim şimdi 0,207 neden olmuş bileniniz var mı yardımcı olandan Allah razı olsun şimdiden