Simay789 Eskiden yağ şeker kuyruğu olurdu birden fazla vermezlerdi tüp sırasına girerdik gibi şeyler hep.merak ederdim acaba niye bu kadar kıtlık varmış abartiyorlar mi diye 😂😂 alın şuan hepimizin başına geldi millet dalga geçiyor tek sefer kızartma yapıldı satılık yağ ciddi alıcılar yazsın diye ne hale.geldik 😂
Ilkmeyvem Simay789 o zaman para vardı da sayılı alınıyordu şimdi para yok 🤦🏻♀️ Yazık bu güzelim Ülkeye
Simay789 Cansuada24 darbe yapıyor resmen manevi degil Maddi çöküş yaşıyoruz yazık değil mi gençlerene çalışma imkanı var ne alım.imkani var Allah’ın Çinlileri gelip Türkiye’ye tekstlik fabrikası açıyor Suriyelileri soktu az paraya çalışıyor diye herkes Suriyeli çalıştırıyor yıllarca okul okuyan adam şuan atama.beklerken yovmiye hesabı çalışıyor kul.hakkini kim ödeyecek acaba
Simay789 Esraali Bu kadar gösteriş yoktu zengin daha çok zengin oldu şuan altın dolar onlarda fakirde yağın şekerin hesabini yapsın
Simay789 HurremHatun Hele ki evim sobalı en ucuz kömürden aldık oda ya iyir şükür bide kalorifer olsa aboo asla.bas edemezdim
Fasulyeninannesi1 Valla 1993lerde bizim evde bulasik makinesi vardi, 70 ekran tuplu tvler ciktiginda babam gaza gelip hem bize hem ananemlere teyzemlere nerdeyse 7 mahalleye tv almisti hediye. Simdi lcd tv bozulmasin diye gozunun icine bakar olduk