Betl 42_Ozkrt İlk doğum da 2 3 gün öncesinde su gibi akıntım olmuştu suyum sızıyor diye endişe etmiştim bundada doğum yakın mi bilmiyorum ama 2 gündür bir bel ağrısı yaşıyorum adet sancısı gibi ağrı kasiklar da
denizmom11 Beklemedeyiz, inşallah bizde normal doğurup pozitif dopum hikayem diye post Açarız:):):):)
42_Ozkrt Betl Bende de ağrı oluyo bagzen hatta bu gün bel ağrısı var inşallah gelir kızım karnım çok aşsagda çok zorlanyorum😥
Betl 42_Ozkrt bilmiyorum ya benim nedense ümidim yok hiç çünkü ağrım var nst bağlanıyorum sancı 0 çıkıyor benimle oyun oynuyor cocuk 😄 ilk gebelik de de 40 haftaya kadar insanın açılmasi sancısı olur bende hiç olmamış bir anda başlamisti
42_Ozkrt Betl onlar ne zaman isterse o zaman geliyolar 😅 benim ilk kızımda 9. Ay doldu sancıyla gelmişti bu ikinci ve 9. Ay bu haftasonu doluyo bakalım bida aynı olucak mi merakla bekliyorum 😁
Betl 42_Ozkrt benimde ilk kızım 40+1 bu da öyle olursa pazartesi gelir Ayy şimdi öyle düşünunce heyecan yaptım 😄