Bbebek Umray2056 olumsuz düşünüp strese girmemeye çalışın, bebeğiniz bundan olumsuz etkilenir.Test sonucunuz bir gelsin önce.Hem bu testlerde bebek down sendromlu denilip sapasağlam doğan 2 tane tanıdığım var.İçinizi ferah tutun, inşallah sağlıkla gelir
Ferayurundemir Zhrnc çok şükür Allah'ıma kötü günler geçti tiroitleri çok yüksek çıktı ilaç kullanmaya başladık.. Allah'ım kimselere evlat acısı yaşatmasın..
Miss Umray2056 ay iyiki akil edip başka doktora gitmişsin canım öyle istemediği bisey duyunca insan soka giriyor bende ikili taramam normal çıkmıştı doktorum izinde diye başka doktora gittim ilerleyen haftalarda su olur bu olur dedi korkuttu beni bazı doktorlar kasap gibi maalesef
Zhrnc Ferayurundemir amin canım tiroiti de cok takma katana Şimdiki yeni doğanlarda tiroit sorunu hep var inşallah oda geçer zamanla
Shivaimir Merhaba benim de ikili testte 3mm çıkmıştı ikili testte risk düşüktü bize dna testi önerdiler biz istemedik detaylı ultroson zamanı geldiğinde peritonolog prof.dr.atıl yüksele gittik alanında uzman ve ünlü bir doktor hiçbir anomali görmedi ve genellikle 3.5 tehlike arz eder dedi ve dna veya amnitosentez önermedi bn de ilk öğrendiğimde doktorum çok kötü konuşmuştu bu yuzden doktorumu değiştirdim zaten şuan bir sorun yok çok telaş etmeyin bence ama ikili testi yaptırın