Kızlar bugün reglimin 1.cingunu gelmedigi için cok az bi idrarla test yaptım silik de olsa çıktı acile gittik hcg 13.9 gebelik var mi 2 gun sonra tekrar gidicem suan pembe bi kan geldi gitti kahverengi bi akinti geldi oda kayboldu saniyelik normal mi