Adarlif Bugün kontrolde erkek olduğunu söyledi doktorum yanılma payı varmı böyle bir olay yardımcı olır musunuz
Seymaben Adarlif Benim kız bebek diye tahmin etmişti doktorum o yüzden 18 de netlestirdik değişmedi tabi ama erkek için kesin konuşurlar genelde 🌺
Sbldgn 18 haftalıktı koza benzetti doktor hatta üç çizgi gördüm dedi 21 de detaylıda erkek olduğunu öğrendik üç farklı doktora gittik onlarda erkek diyince inandık 😂😂