minikcivcivim Kızlar sezeryan doğum sonrası ne kadar süre sonra hamile kaldınız En yakın tarihde hamile kalıp sorunsuz ilerler mi Not (hamile değilim 2 ay önce doğum yaptim merak ediyorum 😊)
Burcu_akbb minikcivcivim Dikiş yerinizde acı çekersiniz Sadece ara vermekte fayda var İki kızımın arası 4,5 yaş Şimdide Oğlumla kızım arası 3,5 olacak
Burcum61 minikcivcivim oğlumun 1 yaşına 1 hafta kala hamile olduğumu öğrendim inşallah hersey güzel gecer ☺️🙏🏻
minikcivcivim Burcu_akbb ya peki açılma gibi sorunu olur mu Aslında şöyle tabi ki aralarında yaş farkı olması çok iyi olur ama bende pko var ilk gebeliğim yumurta geliştirme ile oldu şuan da birtane daha olsa diye düşünüyorum oda 9 aylıkken felan.
Sedasartekin Kızım 1yas 1 ayikti gebe kaldım aralarında 2 yaş var kizlarimin simdide 5 aylik gebeyim 5 yaş olacak aralarında herhangi bir sıkıntım olmadı çok şükür
minikcivcivim Sedasartekin maşallah canim rabbim uzun ömürler versin yavrularınıza Ben daha kısa bir süre için sordum mesela 9 ay gibi.
minikcivcivim Burcu_akbb amin canim inşallah 🙏🏼 hep hayalimdi iki bebek kardeş kardeş büyüsünler o yüzden hiç beklemek istemem ama sezeryan olmam kötü oldu🤷🏼♀️ birde sey merak ediyorum ilk gebelikde karnım çok dardı bu yine aynı mi olur ? Normal bir gebelik gibi karnım büyümedi ya.
Burcu_akbb minikcivcivim yapıyla alakalı bnce Ama her hamilelikte bi tık büyük oluyor bnm mesela Bu 3. Daha çabuk çktı büyüdü
minikcivcivim Burcu_akbb ya ben korktum artık ya herkesin göbeği normal buyur benim ki küçük büyüdü bebek yukarı çıkamadı karnımın dar olmasından dolayı
Burcu_akbb minikcivcivim dikiş yeri hep öle uyuşuk değişik bir acı kalıyor Hamilelikte bebek büyüdükce dahada Geriliyor
minikcivcivim Burcu_akbb bakalım canim herşeyin hayırlısı şuan düşünmüyorum ama merak ediyordum merakımı giderdigin için teşekkür ederim ❤🙏🏼