Sevdaelmc kahverengi lekelenmem oldu diye igne verdi Bi hafta boyunca hergün vuruldum hamileligim ilerledikçe bu sefer de erken doğum riski vardı diye ciğer geliştirici falan da vuruldum iki doz şeklinde şuan sıkıntı 40. haftaya girmek üzereyim bebek dogmuyor ne sancı ne açılma ne nişan Allahım yardım etsin hayırlısıyla dogurmak istiyorum artık 😂🤦♀️🤷♀️🤷♀️☺️