Smilend Kizlar sirt ustu yattigimda bi yere toplaniyo sonra zaman geciyo baska yere ama tekme yada pit pit birsey yok sizce normal mi yani ilk boyle mi oluyo? Ilk gebeligim de 🥰
Mikmikbuk Smilend bugün 17+6 ym bende 😌 göbek deliğime kadar sertlik var bebek orda galibaa pıt pıtı 16 da 1 kere hissettim bidaha ses soluk yok 😌
Aleyyo-09 Smilend ben 14 haftalık hamileyim otururken sola doğru yan oturunca o tarafım sertleşiyor ağrıyor gibi oluyor sanki ağırlığı oraya geliyor gibi 😍 daha erken ama benim için aslında ama siz artık hissedersiniz seğirmeler kalp gibi atmalar olur
Smilend Aleyyo-09 o haftalarda balık gibi bir hareket hissetmiştim sonra hiç olmadı 😊 merakla bekliyorum ama sonra kesin çok uyandırır minnoş 😁
Smilend Mervepera sizde de mi pıt pıt hareket yok henüz 😌 ben 2 haftaya hissederim diye düşünüyorum inşallah 🙏🏻