Mrv-ElfAda Bsraabsr Ben de 37+2 yim. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Doktora sordum adet sancısı gibi sancım oluyor arada dedim. Rahim kasılması o dedi normal dedi. Ama takip edin 5 dakikada filan oluyorsa sıklaşıyorsa hastahaneye gelin dedi
Hicran_p Bsraabsr Bende 37+4 üm ara ara kasıklarıma ağrı gibi bir şey giriyor aynı zamanda belimde de oluyor sonra geçiyor ilk gebeliğim sancı böyle mi oluyor valla bilemiyorum 😊 değişik duygular
Okyanusmavisi-17 Bsraabsr bende geçen aynısını yaşadım ara ara oluyordu geçiyordu ama iki gün boyunca devam etti aynı zamanda karnım semsert oluyordu kesin geliyor dedim ama gelmedi hastaneyede gitmedim açıkçası çünkü dayanılmayacak gibi bir ağrı değildi bana göre normalde çok daha şiddetli geçiyordu adet olurken ertesi günü normale döndük çok şükür
H_myra1 Bsraabsr belimde ve kasıklarım da oluyor dinlenince geçiyor ve bebek çok kasılıyor hepsi birer yalancı sancı 37+1 haftalıgım
Bsraabsr Mrv-ElfAda yani benim persembe randevum olunca gitmedim bugun ama bugun hep oldu yani agrim yok ama rahimde sanki adet sökülcek seklinde oluyor araliklarla
denizmom11 37+1 bendede oluyor özellikle geceleri, bazende afedersiniz alttan sanki bıçak saplanıyormuş gibi oluyor
Bsraabsr denizmom11 sizdeki batma seklinde galiba o zaten bende bayadir var ama bu regl sancisi gibi hafif sanci seklinde😊
Bsraabsr Mrv-ElfAda ben kaynar suyla yapiyorum dusu genellikle😊de bilmiyorum bugun bi gariplik var karnimdada sertlik var hareketleri zorla eder oldu
Mervenurns Canım ben de 38+4 üm bebiş kendini doğuma hazırlıyor geceleri belim ve regl agrısı gibi agrı geliyor korkuyorum bebek geliyor diye ama sonra geçiyor yani ağırların sürekli ve sık sık olması gerekiyor o yüzden korkmana gerek yok canım :)
denizmom11 Cuma günü yine muayenem var, geçen hafta doktor çatı muayenesi yaptı ama çatımla alakalı ya da yada normal doğuma uygun diye bi Yorum yapmadı, özele gidiyorum, dar olsaydı söylerdi değil mi? Sonuçta 37+1deyim
H_myra1 Bsraabsr bebek hareket ettiginde mi oldukça sert hareket ediyor bazen küçük bir canavar beslediğimi düşünüyorum