Burcubayram Kızlar size bir soruyla geldim 4+1 gebeyim bugün biraz korktum süt kaynatıyordum aniden taşınca birden heyecanla sıçradım kapatmak için yani korku ve ani sıçramak vs bu tür şeyler düşüğe neden olur mu ?
Nermin_nur1 Burcubayram aynı şeyi bende yaşıyorum bazen korkmuyorum diyor . Ani sıçrama oluyor zaman zaman endişeleniyorum bende inŞAllah bir şey olmuyordur 🤦🏻♀️
Aak1210 Burcubayram canım dikkat et yine ama korkma bu kadar akışına bırak ben ordna oraya zipliyorum eğilip kalkıyodum doğru değil belki buda ama takarsam zindan olur bana dedim ağırlık haricinde her şeyi yapıyorum
Nermin_nur1 Burcubayram Bende tezgahtan bir şey düşecek gibi oldu aniden onu yakalayım diye sıçradım sonra çok kızdım kendime 😓😓
Aak1210 Burcubayram 20 insan tedirgin oluyor haliyle ama herşey Allah tan hayırlısıyla geçer kucağına alırsın yavrunu inşallah :)
Burcubayram tugbadugan0000 tugbadugan0000 sana göre öyle olabilir ilk gebeliğim benim daha önce 2 gebeliğim kimyasal oldu o yüzden korkum doğal değilmi