Merhaba Kızlar
Ben 6 + 1 Haftalık hamileyim, ilk hamileleğim ve Pazar gününden beri karnımda adet sancısı oluyor. Pazar günü küçücük kahverengimsi bir leke geldi ve ben panikleyip acile gittim, çok şükür herşey normalmiş, bebeğimin kalp atışını dair görebildim. Bugün lekelenmeden daha fazla kahverengimsi bir kanama oldu ve ben tekrar doktora gittim. Bebek büyürken Kan damarlarinda yaralanma oldugunu söyledi, baya kahverengimsi ve bütün bir tuvalet kağıdını kaplayan bir kanama düşünün. Fakat şimdi akşam oldu ve benim kanamam çoğaldı, resmen adet kanaması gibi oldu. Çok tedirginim, yarın doktoru tekrar arayacağım fakat içimi rahatlatabilcek biri var mı? Aranızda bunu yaşayan var mı?
Teşekkür ederim şimdiden. ♥️