Zahide3402 10 kasımda adet oldum ve çocuk istiyoruz bugün kahverengi lekem geldi adetime 10 gün var daha sizce normal mi yaşayan varmı?
Haleediz01 Zahide3402 ilk hamileligimde benimde aynı olmuştu daha regl günüme varken adet gibi kanama olmuştu 3 gün surduydu hatta o zaman yerleşme kanaması ne onu bile bilmiyordum günüm geldiğinde hamile olduğumu öğrendim
portakalcicegii Zahide3402 yumurtlama kanaması olabilir. 10 gün tutunma kanaması için çok erken bir süre
Zahide3402 Haleediz01 Şuan hafif cok açık pembe lekelenmem oluyor . Sizce test mi yapayım kan testi mi
Haleediz01 Zahide3402 ben testi adet günüm geldiğinde yapmıştım öyle ogrendiydim şuan yapsan cikarmi bilmiyorum istersen bekle bı kaç gün