Bı kaç gündür sancım vardı sonra dün kesilmişti bugün 11 de tekrar geldi 2 ye kadar gelip gitti sonra ara ara gene geldi duşa girdim çıktım şimdide sağ bacağım inanılmaz agriyo 37+4 oldum ne suyum geldi ne nişanım sizce yakın mı yada neden böyle oldu bacağım innailmaz agriyo belime de gene ara ara geliyo agriyo