ikramomm benim toxoplazma problemim var hamileliğin başından beri dikkat ediyorum. Gebelik düşünüyorum dediğinde doktor kızamıkçık ve toxoplazma icin gecmiste gecirdin mi diye test istiyor aslında. Daha önce yapılmadıysa muhtemelen ilk kontrolünde yapilir. Endise etme ilk 3 ay bebege hasar konusu cok cok azmiş kotu düşünme. Burada olay ev kedisi degil sokak kedisi ile temas halinde olmak, kumunu kesinlikle sen değiştirme yine de, yedigin çiğ meyve-sebzeyi sirkeli su ile yikayip tuket, çok iyi pismemis et,balık yeme vee hamilelik uzun bir yol her seyi panik yapma çok şükür her derdin dermani var sen yeterki stres olup gerilme 🌺😇