Birkedibirbebek İlk doğumum normaldi 28 haftalardayken baş aşağı dönmüştü şuan 30 haftalık poposu aşağıda sizce döner mi sizinkiler ne zaman döndü😞
Senosum38 Birkedibirbebek 32 haftaligiz bizimkide ters 2 aydır falan ters bugun kontrol vardı hala dönmemiş 37 ye kdr zaman var dedi doktor ozamana kdr döner dedi dönmezse sezeryan ama benimde ilk gebeliğim sezeryandi çok zordu ben normal çok istiyorum çok korkuyorum inşallah döner 🤦
Birkedibirbebek Senosum38 inşallah dönerler ben de evde bir minik daha olduğu için korkuyorum açıkçası sezaryenden tabii sağlıkla gelsinler en önemlisi bu da..
Senosum38 Birkedibirbebek Tabikiii herşeyin hayırlısı onlar için de Bizim içinde hangisi sağlıklı ise o olsun canım
fatma1941 Birkedibirbebek aynen umudunuzu kaybetmeyin ters gelirsede bebeğiniz bunu seçmiş demektir 😄
SekerAnne Birkedibirbebek ben sezeryan günümü almıştım düşünün sonra döndü 😅 40+1 de suni sancı ile normal doğuma giriştik sonuç yine sezaryen nasip ya… keşke dönmeseydi demiştim 😂😂😂
babynil @Birkedibirbebek bende 29da gittim tersti 32ye kadar yuruyusle donmesini bekliycez dedi doktorum her gun yurudum dondugunu hissediorum simdi cunku tersken kafasi yukardaydi ve kasildiginda cok agrim oluodu karnimda. 32den sonra donmezse muzik yoga isik ve egzersiz denenio. Bizde persembe bakicaz donmus mu die
Gecegunesi Benimde oğlum 38. Haftada dönmüştü 😇 umut hep var henüz erken endişelenmeyin, baktınız dönmüyor bol bol konuşun ona nasıl kavuşmak istediğinizi anlatın bunun için ne yapması gerektiğini vs
BrcAcr Benim de bebeğim dönmedi bizde 35+6 yız yarın kontrolüm var ilk gebeliğim ve normal doğum istiyordum doktorum bana da 37. Haftaya kadar rahat dönebilir yoksa sezeryan planlarız dedi şuan da hala kafası yukarıda baya sert ve nefes almakta güçlük çekiyorum ☹️