Fundaoktay Migren taşı kullanın, nane yağı surun, buzlu kompres yapin. Ne yazık ki bir donem sürüyor ama geçecek endiselenmeyin. 16-20 haftalık arası neredeyse her gün basim ağrıdı. Doktorum magnezyum vermisti o beni rahatlattı diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun.