Minikmucizemmm Merhaba kızlar 39+3 HAFTALIK hamileyim. İlk gebeliğim dün akşam kalça kemiğime çok fena bir ağrı girdi bacağımın üstüne basamayacak kadar ve bel ağrısı vardı eşimle acile gittik Çatı muayenesi yaptı doktor 1 cm açılma var dedi bebeğin hareketleri iyi ama suyun azalmış pazartesi mutlaka kontrole gel dedi sabah 5 te geldik eve 11 gibi uyandım uyandığımdan beri ishal var eşim sağolsun kahvaltı hazırlamış , kahvaltıyı yaparken 5 dk bir sancı girmeye başladı eşim takip etti bazen kuyruk sokumunda bazen de vajina bölgesine bıçak saplanır gibş böyle kitlenip kalıyosun ama 15 sn sonra geçiyor sizce Doğum başlamış olabilir mi hemen hastaneye gitmek istemiyorum 🙄
GamzeIleri Minikmucizemmm Dr bilgilendirdinmi canım🤔 açılman devam ediyor muhtemelen 👍 Rabbim bir sesle kurtarsın 🙏 sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah 🙏
Minikmucizemmm GamzeIleri Doktorumu aradım canım ama telefonu kapalı pazar bugün büyük ihtimalle hastaneye gidince ebeler haber veriyor ama hemen gitmek istemiyorum bit yandan da korkuyorum bebeğin suyu az diye ama suyum falan gelmedi henüz