Lara35 Nerde yaptırdınız ,ücreti ve en önemlisi acıdı mı izi kalır mı nasıl oluyor ? Sonuçlar nasıldı deneyimlerinize ihtiyacım var kızlar yardım lütfen !!!
Merve1200 Lara35 arkaba evliliği olduğun için risk guruba girdik bizde ama benim düşük tehlikem var doktor sonuca baktı düşük risk dedi ama için rahat olması için yapalım ama düşük yaptırır pek önermiyorum dedi zaten olsa da allahtan geldi tabi nasipte varsa beni elbet bulur ha şimdi olmaza ilerde olur allah hayırlısını versin ben yaptırmadım zaten düşük tehlikesi var onu yaparsam düşük yaparsın dedi
Burcu_akbb Merve1200 Bizde teyze çocuğuyuz Bütün taramalarım temiz Ama Kalp damrımız 1 tane fazla diye ihtimal veriyor 2. Kızımdada öle dedi çok şükür sağlıklı kızım Rabbime bıraktık bekliyoruz bunuda