Bebegim_2021 Kızlar 32+3 bugün ilk nst mize girdik anlayan varmı sizce ne durumda https://resimyukle.io/r/3nNkIcUCy4
Susam-reis7 Bebegim_2021 150 civarı ilerleyen kalp atışı ortalama 140 baz alınıyor biraz altı ve üstü çıkması normal Diğeri sancı oda düşük seviyede şuan normal yani 40 50 üstü genelde inişli çıkışlı olunca sancı var