Arkadaşlar 2-3 gündür başım ağrıyor baş dönmesi görmede bulanıklık vardı bugün çok az oldu bunlar rahimde batma oluyor normalde sadece bel kısmim ağrırken şimdi sırtımın her yerine vuruyor 37+4 haftam normal mi bunlar bilgi verir misiniz yada yaşayan var mı bunları