Gulsah1616 Dün gecenden beridir ara ara kanama şeklinde akıntı geliyor. Bu kadar sürmesi normla mi yoksa sadece bir kere mi kanama şeklinde olur ??
unemere Gulsah1616 benim dün sabah biraz geldi sonra gece geldi sonra bugün gün içinde bir kere daha geldi. Doktorum ara ara gelebilir rengi de değişebilir endişe etme sancını takip et dedi 🤗
Ayselplt Gulsah1616 canım ben de 35 haftalıkken akıntım şeklinde kanama olmuştu ama rengi pembe mıydı kırmızı mi tam ayırt edememiştim . Şuanda da 36 haftalık hamileyim sadece 1 defa olmuştu ve sabah da çok çok az gelmişti . Hastaneye gittiğimde suyum da sıkıntı yoktu ve sancimda yoktu. Doktorum heran gelebilir dedi sürekli uzanmaya çalışıyorum erken gelmesin diye zaten 6 Aralıkta da sezeryan günü verdi.
Gulsah1616 Damla04 bu sabah doktorumu aradım yarın randevum var zaten ama bu kadar süreceğini tahmin etmedim. Acaba normal mi Bilemedim. Aslında kanamada ziyade kahverengi ve pembemsi sıvı geliyor. Ara ara gelmesi tedirgin etti beni
Black-34 Gulsah1616 Ağrı sancı varmı hiç yine de tedbirli olun hiç belli olmaz bugün de gelebilir 40 da da gelebilir ağrınız sancınız suyunuz gelirse gidin mutlaka 🥰🥰çok heyecanlı zamanlar
Gulsah1616 Black-34 hiç ağrı sancı yok. Sadece bel ağrısı var. Bebek hareket ediyor ama yine de bilemedim 🤷♀️
Black-34 Dün geceden beri demişsiniz aslında görünseydiniz keşke acile Allah korusun plesanta ile ilgili sorun olduğunda bebek oksijensiz kalabilir. Boş yere bence riske atmayın ben kan görsem hemen giderim bi tedbir amaçlı hiç belli olmuyor 🙏🙏
Black-34 Gebeliğim mesela nişan normal de geliyor sonra sildikçe evet hafif pembemsi oluyor ama yavaş yavaş normalleşiyor hala kanlı şekilde ise açıklık olabilir , plesanta ile ilgili sorun olabilir yani bebeğin doğurtturulması gerekebilir imkan varsa bi devlet hastanesine dahi olsa kanamam var yada nişanım geldi biraz kan da var diyerek bi kontrol iyi olur 🙏
unemere Gulsah1616 kanama olunca ama ciddi olabilir bence doktorunuzla görüşün ya da bi acilden muayene olun Allah korusun sağlıkla kavuşalım inşallah 🌸
Gulsah1616 unemere kanama değil aslında yani bazen kahverengi bazen pembemsi sıvı şeklinde oluyor. Yani benim aklıma takılan şey sadece bir defa mı leke görürüz yoksa bu bir kaç defa azar azar tekrarlanır mı?
Gulsah1616 unemere o zaman inşallah sorun yoktur 🙄 sancım yok hiç olmadı. Bakalım yarına kadar nasıl olacak. Teşekkür ederim 🙏☺️