Filee Merhaba bayanlar alerji hastası olup gebelik süresinde ilaçlarını kullanmaya devm eden varmi acaba aranızda
esmer3 Filee alerjik astım hastasıyım maalesef hiçbir ilacımı kullanamadım c kategorisinde olduğu için ilk aylarım çok zor geçti bu yüzden çok şükür kış geliyor biraz olsun rahatladım