Ceysii01 doktoruma gittim ben de az önce. Dün gece ağrım sızım var deseydin, kırmızı yoğun kanamam var deseydin hastanede yatıracaktım dedi. Sen demek ki böyle geçireceksin bunu dedi. Alttan muayene edip popip miyom bir şey var mı diye de sonra bakalım dedi. Kısacası miktar çok ise ve bebek hareketini hissediyorsan müdahale edilmiyor, sadece proluton vurup gönderiyorlar. Siz de kendinizi gözlemleyin. Artık anladım ki beklemek lazım, çok şükür hareketlerini hissediyordum çünkü.