bbestw
Yorumları Okudum Çok Geç Kalmışsın Diyenler Var Fakat , Yaz Mevsimindeyiz Kapı Baca Açık Oturuyoruz 3 Günde Toz Doluyor Ev ,, Halıları Yıkamaya Verebilirsin Ama Gelince Serme Kalabalık Yapacaksanız 3-4 Günde Biter Temizlik .. Sıkma Canını .. Kolay Gelsin