Deniz59 Ayın 5 inde 2. Yıldönümümüz 1. Yi kutlamadık ne ben ne eşim😒 bu sefer ben bişey yapmak istiyorum küçük bebeğim var onla nasıl yapacaksam😂 eşim o gün bide gündüz evde gece 12 işe gidecek nasıl yapayım ne yapayım bilgili hanımlar bi el atın buraya 😀
burcuruli Deniz59 canım kendin evde güzel bir yemek hazırla iskender istersen onu evde de yapabilirsin mesela ben çoğunluk evde yapıyorum çokta güzel oluyor yanına küçük bir pasta alabilirsin tatlı olarak yemek için birde masa hazırlayabilirsin daha ne olsun bu soğukta bebeğinle dışarı çıkmana hiç gerek yok 🥰
Ozgrwili Bizimde dündü biz hediye almiyoruz guzel biyerde yemek yiyoruz bu sene harikaydi her seneye gore cunki oğlumuz buyudu bize katildi artik
Deniz59 burcuruli öyle yapayım artık yapacak bişey yok bebek olmasaydı daha romantik bi ortam olurdu ama 😂