Öncelikle doğumum normal oldu ve çok çok iyiydi kolaydı çok şükür ilk olmasına rağmen. Kilosu 3.500 sütüm de anında geldi sadece mememin ucunu çıkarmakta zorlandık ama şu an gayet iyi emiyor 😇 Zaten bikaç haftadır yolunu gözlüyorduk. Her hafta yalancı sancıyla acile gittiğimden dün gece geldiğimde de herkes beni tanıdı 🙈 Herkesle sohbet ederek geçirdim orda zamanı😂 İlk muayenede 5 cm açıklığı görünce direkt önlük giydirildi doğuruyorsun diye o halde koridora çıkıp kıyafetlerimi teslim etmeye gidince eşimle annem de şok oldu gözlerimiz yaşlı 🥲 Koridorda yürüdüm hep yanlarına gittim 1 saat sonra içeri geri döndüğümde açıklık 7 cm olmuştu 🙈 Doktor sabaha anca doğurursun diyodu saat 00.00 gibiydi 😅 Sonra bana suni sancı verdi ve suyumu patlattı. Suni sancıya dayanamadım en en zor olan oydu benim için sancılarım sıklaştı aynı anda nst ye bağlı olmak yordu artık dayanamadım kabloları atıp yere çömelip ıkınmaya başladım😂 Bebeğin başı geldi dedim inanmadılar sonra baktılar ki ben gerçekten doğuruyorum hızlıca çatala geçtik ve 00.55 de oğlum geldii 😅 Ikınırken nefes almamak çok çok önemliymiş bunu diyebilirim 😂 Lavmanda da hiçbişey yokmuş hissetmedim bile ama 20 dakika tuvaletimi tutamadım 5. Dakikada koştum 😂 Size tavsiyem sancınızı mümkün olduğunca evde çekmeye çalışınnn sıcak duş alın bol bol yürüyüş yapın bence faydası oldu hepsinin😄