Elifbade ilkinde komole bayildim ikincisinde belden uyusturma herseyi hissediyorsun aci haricinde ama dogumdan sonra 10 gun kasilmam oldu ama akisliklerden kaynaklaniyor igneyi belden tutturamadilar kabim durdu ve dahasi doktorun hatasiydi dogundan sonra her gece acile gidip igne vurduruyordum oyle geciyordu en sonunda kafein yuklemesi denilen bir serum takildi o an daha gecti bir daha kasilma olmadi bilseydim en basinda yaptiridim 10 gun bosu bosuna agri cektim dogumdan sonra agri kasilmaolan hareket edemeyen anneler olursa tavsiyemdir kafein yuklemesi denilen bir serum var hemen geciriyor