Kızlar 18 gün oldu doğum yapalı ilk 12 gün yoğun kanamam oldu sonra çok az kanla karışık su gibi akıntım oldu sonra 2-3 gündür komple durdu eski bekar halim gibi akıntım vardı günlük ped kullanıyordum bu gün lavaboya girdim ne üstüm ne basım kalmış bu normal mi ☺️ yaşayanlar yardımcı olur mu