Gul3346 öncelikle güzel yorumunuz ve üslubunuz İçin çok teşekkür ederim 💕 evet erken biliyorum ama bugün doktor randevum vardı kendisi bir bakalım içinde şüphe kalmasın dedi erken olduğunu belirtti. Fakat 0 ın altında çıkmaması üzerine bende tecrübeli annelere ve bu süreci yaşayan kişilere danışmak istedim. Umarım güzel haberle güncellerim bu soruyu bekleyen herkes hayırlı haberler alsın inşallah 🤗