aynam Arkadaşlar 20 21 adet günümdü reglim gecikti bugün sabah leke gibi kahverengi akıntım oldu adet oldum sandım ama sonrasında birşey gelmedi sizce lekelenme olmuş ihtimalim vae mı 🙈 bir umut işte insanın her umuda sarılası geliyor 2 yıldır çocuk istiyoruz da 😬 ya da ben acaba reglimi yanlış mı hesaplıyorum program 28günde bir hesaplıyor genelde çok uyuyor ama geçen ay 23 ekimde olmuştum bugünde 23 kasım yanlış hesaplamışım diye düşündüm. belirtiye gelirsek 10gündür adet ağrısı çekiyorum ama üşüttüm diye de olabilir son iki gündür mide bulantım ve bir kaçgündür de mide yanması var 🤷🏻♀️ bunu anlamak için en güzel test yapmak biliyorum ama artık negatif görmek istemiyorum 😭
aynam aynam ve lekelenme nasıl oluyor biliyor musunuz yani kaç gün sürmesi lazım lekelenme ise devamı gelmezse ne zaman test yapmalıyım???
Nazendehanim aynam benim ilk lekelenmem çok az pembe renkti adet günümde oldu iğne ucu kadar , ikincisi adete on gün kalaydi 2 gün sürdü ama bir leke geldi ertesi gün bidaha geldi devam eden bir akıntı gibi değil , bence test alın
Nermin_nur1 aynam en mantıklısı test yapmak canım . Üstünü görmüş olabirsin bendede aynısı oldu. Kahverengi leke geldi sanırım yerleşme lekeseydi ama benim bundna önce iki düşüğüm var her ihtimale karşı Progestan kullanıyorum düşük tehlikem var çünkü . Umarım sende pozitifi görürsün ❤️
elisammmm aynam Merhaba benim de en son regl tarihim 23 ekim ve 20 Ekimde olmam lazımdı Kasımın 19’unda öğrendim hamile olduğumu lekelenmem olmadı ama Birgül öncesinde çok kasık ağrısı oldu Rabbim dizede nasip etsin inşallah 🙏🏻❣️
user124578 aynam herkeste nasıl oluyor bilmiyorum ama benim beklenen adet günümden 1 gün önce peceteye kahverengimsi birşey bulaştı çok az ertesi gün yine çok az geldi sonra bir daha gelmedi ama mesela bu ikinci hamileliğimde oldu ilkinde bu olmadı o yüzden dediğiniz gibi test yapmak kesin sonucu verir
Meltem_Akgn3 aynam benim 5 gün sürmüştü 1 günde sabah ve akşam oluyordu sonra günde 1 olmaya başlamıştı
aynam Nazendehanim benim o kadar az değil ya iğne ucundan fazla kesinlikle peki adet zamanı olması geç döllenme mi demek oluyor
aynam Nermin_nur1 ayy inşallah ya artık ümitlenmeye bile korkuyorum resmen anmak bile istemiyorum hevesim kursağımda kalcak diye 😪
Nermin_nur1 aynam Allah’ın bir bildiği vardır . Sabret zamanı vardı demek ki . Dik dur ve bence test alıp yap sonuç ne olursa olsun umudunu yitirme canım benim
aynam Nermin_nur1 doğru diyorsun gelmek içinde vaktini bekliyor inşallah yarında olmazsam akşama doğru kan veririm umarım sağlıklı bir gebelik vardır çok istiyorummm
Glcntn aynam bende 2 gün lekelenme oldu adet olmam gereken gün test yaptım silik çizgi çıktı doktora gidip kan vermiştim hemn 3 haftalıktı daha yeni kese oluşmamıştı . Şimdi 35. Haftadayız😂
aynam Nazendehanim adetim en geç bugün olmalıydı geçti ama geç döllenme olabilir belki diye düşünüyorum
Nazendehanim aynam döllenme kısmının ne zaman olduğu çok belirsiz ama yumurta ve sperm karşılaştıysa hormon degerlerinizde ortaya çıkar zaten testte belli olacaktir
aynam elisammmm ayyyy aynı şekildeymişiz amin inşallah yaaa 🥰🥰 aslında kafama bugün yağmurluydu yolda yürürken kuş çarptı çok korktum birden çarpınca ayaklarım tutmadı sonrasında lekelenme oldu acaba ilgisi varmıdır bilemedim doğrusu bazen strestende reglimiz erteleniyor ya inşallah vardır yaa 😍😍😍
Severozge Kızlar benimde 2 gün geçti bugün kahverengi leke geldi sizce neden olabilir ? İlk bebegim olcak 🤲 adet falanda yapmadım . Bi kaç gün daha bekleyip doktora gitmeyi düşünüyorum.
aynam Severozge lekeden sonra hiç akıntın oldu mu canım benimde ilk herşeyden umutlanmaya meyilliyim inşallah sende de bende de vardır 😍
aynam Nazendehanim bakalım eşim varikosel ameliyatı olmuştu biraz zor bizim için varsa gerçekten mucize gibi olcak çok mutlu olcaz 😍