marbling10
Dün dayanamayıp buraya yazdıktan sonra içim rahatlamıştı herkes bu şklde dediği için şok şükür bugünkü kontrolüm de olması gerektiği gibi olunca doktorum da bu şklde imkansız olacağını söyledi ve tamamen huzurluyum artık 🙏 ben düşmenin korkusuyla gidince sadece bebeğimin durumunu öğrenmek istemiştm ama ultrason kağıdını eve gelince fark ettim beni daha çok huzursuz etti bu şklde doktorun bana hiç bir açıklama yapmaması da beni iyice soğuttu tekrar gidip sormak bile gelmedi içimden defalarca sormştum durumunu bana verdiği kağıtta da onu göremiceğimi nasıl düşünebilir 🤨