4 Kasım randevum vardı kızlar gittiğmde ultrasonda 18+2 çıkmıştı. Banyoda düştüğüm için tam 1 hafta sonra kontrole gittiğimde 14+5 çıktı. Doktorum bir sıkıntı olmadığı söylemişti ama bu kadar gerileme normal mi yardımcı olur musunuz? Yarın farklı bir doktora randevum var ama korkuyorum kötü bir şey duymaktan 😔