Kızlar hayırlı akşamlar. Eşim 1.5 hafta önce falan ayağını kırdı ayağı onu çok zorluyor araba kullanabiliyor ama bugün kontrol günümdü bebeğimizi görmeye gidecektik eşim ben götüreceğim seni dedi bende gelme yorma kendini dedim dinlemedi neyse hastaneye gittik bugünde hava yağmurlu neyse bebeğimizi gördük arabaya binecegimiz zaman ben hemen bindim eşimi de unuttum o sırada kol deyneklerini koydu arabaya sonra bir bağırma sesi heryeri inletti düştü ayağının üstüne ama arabadan nasıl indigimi bilmiyorum bayıldı orada ne yapacağımı şaşırdım hastanenin onundeydik Allah razı olsun hemen geldiler sedyeye koydular hemen müdahale ettiler kendine gelmeye başladı bana yardım etmedin gelmesek olmuyormuydu gibi cümleler kurdu çok zoruma gitti acaba çektiği acidan dolayı mı bunları söyledi bana ben daha çok ağlamaya başladım neyse ayağı şuan iyi eve geldik ama ağlamaktan kendimi durduramıyorum o anlar aklıma geldikçe çok kötü oluyorum kendimi çok suçlu hissediyorum benim yüzümden bissuru şey yaşadı okadar üzgünüm ki anlatamam benim yüzümden böyle oldu 😭