3 olan tsh değerim üzerine 25mg ilaca başladım 1 ay boyunca düzenli kullandım. Bugün ki kontrolümde 4 küsür çıktı düşmesini beklerken yükselmiş 🤦🏻♀️ İster istemez can sıkıntısı oluşuyor haftanın 3 günü 50mg kullanmamı istedi geri kalan günler aynı şekilde devam edeceğim 😕 ilaçta kullanıldığı halde neden yükseliyor ki kızlar ??