bsr1 Merhabalar 34+3 haftalığım maalesef pozitifim decavit gynoferon d vitamini kullanıyordum covidliyken de devam etsem mi edeniniz varmı veya ettiniz mi?
Baranzeynep bsr1 canım bende 30 haftalikken geçirdim dr sormadım ama kullanıyordum decavit ve gaynoferron
Helpmee bsr1 valla ben almayı unutmuştum hastanede yattım geçirdikten snra almaya başladım ama pişman oldum asıl almam gereken zamanda bırakmışım değerlerim biranda cok düştü sorun çıkardı bana almaya devam et bence
Asyaveannesi36 bsr1 benim de dün bitti karantinam bu süre zarfında doktorum kendisi vitaminleri ve kan ilacını bırakma devam et dedi