Oznur077 benimki 3. Gün embriyosuydu canım ilk denememizde hamile kaldım transferden sonra 8. Gün erken gebelik testi yaptım silik çift çizgi çıktı ertesi gün kan testi yaptım 22.7 çıktı beta şuan 13 haftalık hamileyim darısı senin başına evladın sana sıkı sıkı tutunur inşallah 💖🙏🏻