ilkimmm Merhaba happy mom anneleri☺️🌸 Bebek bezinde sizce Sleepy mi Prima mı? Avantajları ve dezavantajları nelerdir 🤷
Toprak_hira59 ilkimmm kızımda prima premium care kullanmistim bu sefer sleepyy aldim begenmezsem primaya doneriz sleppy kullanipta tavsiye eden cok var bakalim 😊
Gizemmmmira ilkimmm Ben daha doğum yapmadım henüz çok az kaldı ama sleppy kullanacağım bütün çevremde onu öneriyor gerçi bebeklerin cildinden cildine değişir bazılarında belki pişik yapar bazılarında yapmaz bende ondan dolayı şuanlık yeni doğan 1 paket aldım ilk doğduğunda deneyeceğim eğer iyi gelmezse farklı bir bez kullanacağım mecburen bence sende eğer ki bi bez alırsan öyle yap benim fikrim bu yanlış anlama sakın şimdi gider 3 4 paket alırsın bakarsın ki zarar vermiş bebeğin cildine sonra boşa heba olur bezler kuzum ❤️🙏
Dilekcnkn ilkimmm Prima premium care kullanıyorum aslında aktif bebek alıcaktım ama eskisi gibi değil artık eski kuruluğunu görmüyorum bezin modelli bile ucuz bez modeline benziyor aradım ama içeriği aynı modeli değişti dediler sadece 🤷♀️🤷♀️
RumeysaNur34 ilkimmm prima premium care ilk oğlumda da prima kullandım diğer bezler gibi aşırı kalın nede pişik yaptı en iyisi bence
ilkimmm Gizemmmmira Bende Sleepy düşünüyordum ama az önce bir yorum gördüm sızdırma yapıyor, bezi sık değiştirmek zorunda kalıyorsun, fiyat olarak her şekilde primaya yanaşıyor vs diye, gruba sormak istedim, teşekkür ederim 🙂🌸
Birgul ilkimmm İndirimde ki bebek bezleri linkimizi de ziyaret edebilirsiniz. Böyle toplu olunca fiyat karşılaştırması da alışveriş yapması da daha pratik oluyo bence ☺️ Link: https://ty.gl/i2desg9ish Kısa linki açamayanlar buraya tıklasın 👈