Annebaba23 Kızlar doktor 75 mg şeker testi önerdi, bu hafta yaptırıcam inşallah. Yaptıranlar nasıl geçti bu testiniz?
Sermec27 Annebaba23 ben yaptırdım ben biraz zorlandım zaten şekerim cıktı doğuma kadar diyet yapmıştım 5 ay önce doğum yaptım
Zeynepty Annebaba23 ben açlık tokluk kan şekerini yaptırdım tokluk yüksek çıksaydı ozaman yükleme yapilcakti
irem Bende o ölçülerde yaptırdım her hangi bir sorun yaşamadım. Çok hafif mide bulantısı oluyor o kadar.