Yatıyosun sedyeye göbüşüne jel sürüyolar şu ultrasondakinden sonra kemer gibi bi şey bağlıyorlar iki tane. Bi yirmi otuz dakika kalıyosun öyle. yanındaki cihazdan sesler geliyo bebişin kalp atışını duyuyosun ve sancılarını gösteren bi ekran oluyo o cihazdanda sancı ve kalp atış grafiği dökümanı çıkıyo. onuda doktora gösteriyosun 🥰 çok güzel heyecanlar ❤️