Arkadaşlar yumurta toplama işlemim bitti iki aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum ( adetim kendiliğinden gelir ) bugun adetimin 4. Günü doktor 4 aralıkta gel iğne vuracağız dedi yılbaşı gibi koyarız dedi kafam karıştı doktor bizim tedavi uzun oluyor dedi bn adet olduktan sonra 20. Güne doğru konulacak diye düşünmüştüm hiçbir sıkıntımız yok bu şekilde tedavi gören var mı