Ben 25+4 üm bnde de bel ağrısı kasıl ağrısı oluyor geceleri de oluyor ama biraz kalkıp yürüdüğümde geçiyor doktoruma sorduğumda normal olabilir kanama şiddetli ağrı yoksa endişe etme dedi rahim büyüdüğü için vücuduna baskı yapıyor demişti. Alttan muayene edeyim gel falan demedi zaten etmezlerde haftan çok erken en fazla enfeksiyon varmı diye test ister ve nts ye sancın varmı diye bakar aklında kalcağına özelse doktorun sor veya git muayeneye.