Merve6464 Kızlar yarın 21+0 olucam ve bu hafta başlayan kasikalrimda sancı aşağı tarafta sancı gibi durumlar başladı ondan önce rahattım bu durumu yaşayanlar varmi
B1983 Merve6464 21.haftam bende de ilginc bi sekilde varis oldu vajinamin bir kısmı agri yapiyo hafif nedeni ni anlamadım
llgln35 25+4 üm 20 li haftalara girdiğimden beri kasık ağrısı bel ağrısı oluyor doktorum kanama olmadığı ve dinlendiğinde geçtiği sürece sorun yok rahim genişliyor bebek büyüyor yer açmaya çalışıyor demişti buyüzden ağrışar normal sayılıyormuş canım.
Merve6464 llgln35 çok teşekkür ederim benim 20 ye girdiğinden beri öyle ve korkutuyor beni alt taraftara da batma oluyor uyandığım yerden kalkarken falan agriyor
llgln35 Merve6464 bol bol su tüketin endişe etmeyin kanama olmadığı sürece bunlar olabilecek ağrılar bnde de batma oluyor hâlâ çok evham yapıyodum şimdi alıştım ağrılara doktorum böyle olması normal dedi dinlenin su tüketin sade soda mutlaka için günde birtane inşaAllah bişey olmaz canm korkma alışcaksın o ağrılara yapcak bişi yok bebeğimiz için katlancaz ☺️