rukigokhann lisede idareciyim ben de haftaya 24 oluyorum direkt izne ayrılacağım. Artık kaldıramaz oldum ergen sorunlarını,taşıma şoförlerini, muhasebe işlerini vs vs. Kızım beni hepsinden kurtaracak inşallah 🥰 normalde çalışırdım okul diri tutuyor hareketli kalıyorum ama pandemide tehlike kol geziyor. Tüm gün maske diye bağırsak da boş. Odama kadar maskesiz geliyorlar uzak tutmaya çalışsam da korkuyorum aşısızım bir de