Merhaba anneler normalde yerimde duramayan biriyim ama 2 haftadir yataktan bile çıkamıyorum 37 olduk Ama aşırı tembellik oluştu yemeği bile yapamıyorum normalde 1.2 saatte dip.kose temizliğini bitirir yemeğime karar verir in hazirlii yapar sonra kahvemi içer dışarı da çıkardım şimdi dışarı çıkmak işkence gibi sırf giyinmemek için çıkmıyorum eşim kiziyo artık çok dolaş diye ,🥺😃 eşim 6 da geliyo işten 5,30 da kalktım bugün yemeği de o getiriyi çoğu zaman iş yerinden ,🥺 sizde böyle misiniz yoksa ben mi bu tuhaflastm